Čaure

Interesovala me je dinamika u Maya-i pa sam rešio da se oprobam. Da ne bih prosto bacao kockice odlučio sam se da prospem nekoliko čaura po podu. Evo finalnog produkta mog eksperimentisanja.

I par tehnikalija oko izrade… Čaure su modelirane iz krive revolvom, direktno u poligone. Teksture za čaure su preuzete sa interneta i doterane u Photoshop-u. Čaure su postavljene nasumično sa nasumično podešenim početnim vrednostima brzna rotacija i pomerane po malo dok nisam dobio interesantu animaciju, tj. da jedna od čaura iskoči napred. Gravitacija je slabija 10x i zato čaure idu usporeno. Renderovani su zdepth, ambient occlusion i master render lejeri koji su sklopljeni u After effects-u gde je cela animacija još malo dodatno upeglana.

Ukoliko vas bilo šta dodatno interesuje slobodno pitajte u komentarima, rado ću odgovoriti dok pripremam naredne verzije gde će biti pokreta kamere i zvuka. Stay tuned!

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s